pigenlina

Påsk i Sverige

Publicerad 2016-03-27 18:57:56 i Allmänt

Vilken härlig påsk det har varit! Jag får alltid så mycket energi av att åka hem till Sverige, och den här gången var inget undantag. Nu hoppas jag på två saker: att jag slipper barnens förkylning och kan ägna mig åt två veckors kvalitativ examensläsning, samt att våren kommer till Odense, så att jag kan ta med mig mina vänner ut och spela basket i hamnen. Om en månad blir det Sverigeturné igen i och med toughest. Här kommer bilder från påsken i Stockholm.
Tjejkväll på Lindingö.
Världens sötaste guddotter.
Ronneby-gänget äter lyxfrukost. 



Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2016-03-29 08:06:49

Så mysig påskhelg vi har haft!
Pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela