pigenlina

Gymtankar

Publicerad 2016-05-18 22:49:55 i Allmänt

Har jag skrivit om varför jag tycker att det är så kul att träna på gym? Jag älskar att få beröm för en prestation istället för ett utseende (jämför: snygg squat vs. snygg rumpa). Dessutom är det lätt att mäta resultat och framgång. För mig är det viktigt att känna mig stark, både i vardagen och för mitt famtida arbetsliv. Sen tror jag på funktionell träning, att träna för att bli så funktionell som möjligt. Ni behöver alltså inte vara rädda för att jag ska bli en body builder. Jag vet inte varför jag fick lust att skriva om temat, men jag var på gymmet idag, så säkert därför. 


Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2016-05-19 07:34:21

I sommar får du gymma på utegymmet i väntan på mig som kommer flåsande långt efter dig i löpspåret. Sedan ett dopp i sjön.....
Pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela