pigenlina

Heliga helg

Publicerad 2016-05-22 22:53:59 i Allmänt

Idag tog jag en kort (3 km) löptur till hamnen för att skona mina stackars benhinnor och körde styrka utomhus i solen. Det finns stänger att göra chins på, bänkar att göra box jumps på, konstgräs att slå flickflacks på och massa annat. Jag mötte två jag kände, och det slutade med att vi hängde i hamnen flera timmar. Satt i volley-sanden, körde parkour och solade. Vilken härlig dag! Igårkväll var Molly, Cassandra och Ellen över hos mig på middag. Det serverades töltet paprika och vi roade oss med akro yoga och thaiboxning på mitt rum. Stackars grannar, de måste tro att jag är galen.


Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2016-05-23 07:26:31

Flying twin

Postat av: Mamma

Publicerad 2016-05-23 15:39:49

Jag tycker det verkar underhållande att vara granne med dig.
Pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela