pigenlina

Toughest 2016

Publicerad 2016-05-10 09:10:30 i Allmänt

I onsdags åkte jag till Lomma och kom inte tillbaka till Odense förrän i söndags. Det blev ett mini-sommarlov i skåne, med sol, släkt och mysiga frukostar. På programmet stod också Toughest, ett hinderbanelopp i Malmö på 8 km och med 40 hinder. Robban, Calle, Pillan och jag bildade lag tillsammans med 7 andra, och alla kom i mål. Bra jobbat! Hindrena var allt från höbalar, till lergropar, ringar och rep. Mina personliga favoriter var det 8 m (?) höga höbaletornet, vattenrutschbanan, lergroparna och rampen. Pillan och jag löpte tillsammans hela loppet och stöttade och hjälpte varandra vid hindrena. I rampen fick vi hjälp av en okänd stark man med blått ansikte som sträckte ut en stark arm vi kunde klättra upp på. Det här vill jag verkligen göra om igen. Toughest 2017 här kommer jag!
Ett par starka tvillingar
Och en stark morbror! Bra jobbat Robban och tack för initiativet
Laget
 

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2016-05-10 09:21:02

Så duktiga hela gänget!
Bra jobbat!
Pusspuss

Postat av: Pappa

Publicerad 2016-05-11 07:45:13

Bra gjort!

Postat av: Mormor

Publicerad 2016-05-18 19:03:37

Det var lika(?) roligt att titta på!!!!!!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela