pigenlina

Timing

Publicerad 2016-11-08 16:13:05 i Allmänt

Igår efter kliniken gick jag ner på stan för att köpa vinterskor och en vinterjacka. Timingen kunde inte ha varit bättre, för imorse vaknade jag upp till ett snöklätt Odense. Här har vardagen kommit igång igen efter en minisemester i Lomma. Ebba, Calle och jag gick på body world, en utställning om människokroppen gjord på donerade, döda kroppar. Jättehäftigt! I övrigt åt vi som vanligt mycket god mat, massa choklad och badade bubbelpool. Nu är jag på Middelfart ryggcenter tre dagar i veckan, har bilddiagnostik två dagar och speciale på det. Jag inledde veckan med en förkylning och har tagit det lugnt med träning, både av mig själv och av mina fotbollstjejer. Nästa vecka räknar jag med att vara 100% igen, roligare så. Nu till helgen kommer pappa på besök. Så mysigt! Jag tänker mig långa promenader längs ån, öl på Odenses små pubar och massa god mat.

Ebba och Calle på body world

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2016-11-09 08:21:38

Ska bli riktigt kul att hälsa på dig i Odense!

Postat av: Mamma

Publicerad 2016-11-10 08:43:30

Jätterolig bild!
Ha så kul i helgen!
Pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela