pigenlina

Partypinglorna

Publicerad 2016-09-20 22:05:35 i Allmänt

I lördags var jag på inflyttningsfest hos Jeanette i min klass. Ni vet, hon som lånade min lägenhet av och till när jag var i Sverige i våras. Efter en god tacomiddag begav vi oss till byen, där jag även mötte upp två av mina andra väninnor och dansade loss. Lite party behövs mellan all skola, träning och fitness coaching. Igår kom samma väninnor (Sara och Ellen) över på middag. Vi lagade färska vårrullar med grönsaker, chili-soya-ingefära-marinerad kyckling och fullkornsnudlar. Gott! På fredag kommer Sander och Kasper över på trerätters som jag är skyldig sedan vadslagningen (längst löp på 5 min). Några förslag på maträtter?


Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2016-09-21 07:21:24

Oj så gott det låter!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela