pigenlina

Glad påsk!

Publicerad 2017-04-17 10:51:22 i Allmänt

I lördags tog jag tåget till Skåneland, för att fira påsk med mormor, Robban och Malin. På söndagen lagade vi lamm med potatisgratäng och rödvinsås, och fick mormors ungerska kastanjpuré till efterrätt. Fantastiskt gott! Söndagsfamiljen syd har officiellt kommit igång. Jag glädjer mig till fler söndagsmiddagar i Lomma och afterworks i Köpenhamn eller Malmö. Tidigare på dagen gick mormor och jag på konstutställning, åt fish'n'chips i fiskboden och åt glass på glassfakbriken. En underbar påskdag helt enkelt. Nu väntar två intensiva veckor med specialeskrivning. Inlämningen är den 28 april. Jeanette och jag har kommit riktigt långt och saknar mest detaljer och slutgiltig utformning. Jag tycker verkligen att projektarbetet har varit roligt och givande. Forskning är något jag absolut inte utesluter i framtiden. Men först ska jag bli färdig kiropraktor och hålla examensfest i Lomma med Ebba och alla er andra. Jag längtar!


Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2017-04-18 07:48:00

Glad Påsk!

Postat av: Mamma

Publicerad 2017-04-18 07:57:55

Vi saknade er!
Pusspuss

Postat av: Mormor

Publicerad 2017-04-20 23:12:40

Trots regnet en solig dag som alltid när du är här!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela