pigenlina

26 år

Publicerad 2017-12-19 12:18:36 i Allmänt

Hipp hurra för Pernilla och mig som fyller 26 år! Vilket år det har varit. 2017 rivstartade med mysiga dagar i Prag med Linn och Pernilla. Under våren skrev jag speciale, blev färdigutbildad kiropraktor och firade med en examensfest tillsammans med kusin Ebba. Sommaren bjöd på Tinderbox, en musikfestival i Odense, cykelsemester till Himmelberget och härliga dagar på landet. Jag flyttade till Köpenhamn och började jobba på Kiro-fys, min fantastiska arbetsplats med dejlige kollegor. Så kom bostadskrisen och jag flyttade till Rasmus och Mette, som kom att bli mina roomies i tre hela månader. Delad säng var ingenting efter 9 månader delad mage. Jag köpte lägenhet och flyttade in, målade och målade, och ser fram emot att måla lite till i 2018. Jag glädjer mig också till massa familjetid i jul og snöfyllda, förgyllda dagar i Åre tillsammans med Ebba, Linn och Pillan. Jag älskar mitt liv, min familj och mina vänner och fortsätter att tycka att varje år är det hittills bästa. Tack till alla som har varit med till att göra just mitt liv så fantastiskt. 
(null)
Grattis till oss!
(null)
Tinderbox med finfina vänner.
(null)
Specialemakker.
(null)
Pinglor i Prag.
(null)
Inte utan...
(null)
... min syster!
(null)
Köpenhamnbor.

Kommentarer

Postat av: Mormor

Publicerad 2017-12-19 12:23:26

..................från oss alla!

Postat av: Mamma

Publicerad 2017-12-20 07:48:24

Underbar läsning!
Pusspuss

Postat av: Pappa

Publicerad 2017-12-21 07:54:20

Härligt positiv inställning!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela