pigenlina

Amy's och Mash

Publicerad 2017-02-07 16:03:38 i Allmänt

Helgen som var präglades av god mat och ännu godare vänner. I fredags firade Cassandra, Kath, Julie och jag att Cassandras examensarbete var avklarat och mer än godkänt. Vi lagade helstekt kyckling i ugn över sötpotatis och tomater, varpå vi drog vidare till Amy's, en nyöppnad vinbar i byen. I lördags var Jeanette och jag medbjudna till Mash, tillsammans med Louise och hennes pojkvän Kristian, som fyllde år och hade sina arbetskamrater på besök. Jag åt foie gras, och dansk ribeye. Allt var jättegott och ackompanjerades av bubblor och rödvin. En riktig lyxkväll! Starten på vecka 6 däremot har präglats av specialeskrivning, klinik i Middelfart och en mindre förkylning. Också kul, allt utom förkylningen. Ikväll ska jag träna mina fotbollstjejer och eventuellt havnebada. Glad tisdag!



Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2017-02-08 09:56:04

Feliz lectura.
Besobeso

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela