pigenlina

Vecka 5

Publicerad 2017-01-29 20:07:44 i Allmänt

Imorgon börjar jag en ny kurs, klinikophold C2 på Middelfart ryggcenter. Det var en och en halv månad sedan jag var där sist, så jag har nästan glömt bort vilken tid tåget går och hur man bokar in sig på patienter. Nästan. I tilläg ska jag läsa farmakologi och fortsätta på projektarbetet. Efter att ha besökt två jättetrevliga kiropraktprkliniker glädjer jag mig till att prestera bra det sista halvåret och komma ut och jobba efter sommaren. Ebba, Linn, Pillan och jag valde ord som skulle representera hösten, och jag valde ego-efterår (= ego-höst). Nu går jag in för en vänner-vår. Det är mycket kul som sker, med början redan i februari. Nästa helg ska jag äta middag med Louise och hennes pojkvän som fyller år plus några av hans vänner. Helgen efter det ska Sara och jag på stand up. Den 25 mars har jag bokat 2 biljetter till Cirque du soleil, och hoppas på att Maren kan följa med. Igår köpte Sara, Malou och jag biljetter til Tinderbox, en musikfestival i Odense i slutet av juni. Jag tänker att det blir det perfekta avslutet på mitt Odenseuppehåll. Förhoppningsvis får jag undervisa mycket i objektiv undersökning i vår, jobba upp mina fotbollstjejers styrka så att de är redo för en ny säsong och träna mycket själv. Om jag dessutom får besök av vänner och familj kan inte våren bli bättre. Jag glädjer mig!


Biljettköp
Updates och vin med Sara

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2017-01-30 07:38:04

Vilket härligt driv du har!

Postat av: Mamma

Publicerad 2017-01-30 07:57:02

visst kommer du till Sthlm i mitten på mars?
Pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela