pigenlina

Sommar

Publicerad 2017-05-19 22:25:15 i Allmänt

Idag tog jag tag i Klinisk Farmakologi - det sista ämnet och den sista skriftliga examen vi har innan försvaret av projektarbetet. Det är svårt när solen skiner, men jag har varit taktisk och skrivit ut PowerPoint -noterna så att jag kan plugga utomhus. Som stolt innehavare av Juhasz-genen föll jag i sömm en timme, men jag hann täcka både analgetika, migränmedicin och anti-eptileptika under den vakna tiden. Resten av helgen kommer också gå till pluggande, träning och lite vänner-häng. Stor skillnad från förra helgen som innebar Pale Ale-festival på Christian 4-tal, glitterfest och Eurovision song contest. Men det är säkert nyttigt att leva varierat. 


Glitter glam party
Ännu mer glitter
Pale Ale-festival

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2017-05-20 07:55:22

Bara slutspurten kvar nu!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela