pigenlina

Nyår och hemresa

Publicerad 2021-01-04 14:26:39 i Allmänt

Nu sitter jag på flygplatsen Paris - Charles de Gaulle i väntan på flyget till Stockholm. Turen DR-Frankrike gick bra, jag sov mestadelen av tiden. Tack gode Gud för ett gott sovhjärta! Det var ännu svårare att lämna Jose den här gången än förra, men förhoppningsvis går det inte lika lång tid till nästa gång. Tänk att vi överlevde 6 månader ifrån varandra! Just nu förstår jag inte hur. Det är ju jättelång tid. Jose fortsätter att vara den finaste personen jag någonsin mött invändigt och utvändigt, och jag längtar redan efter att vara i hans armar igen. Nyår firades i hans hus tillsammans med mamman och systerdottern. Vi åt vegetarisk lasagne med friterade matbananer vid sidan av, sjöng och dansade. Jose hade sytt en jumpsuit till mig och matchande kavaj till honom. 
(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2021-01-05 11:19:32

Vi är jätteglada för att ha dig hemma igen. Pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela