pigenlina

Sommartider

Publicerad 2021-05-26 10:12:41 i Allmänt

Nu nalkas sommaren, och snart går jag på semester. Jose och jag hade hoppats på att redan nu ha fått svar på uppehållstillståndet, så att vi kunde vara lediga i Sverige tillsammans, men nu kommer semestern att tillbringas i DR istället. Inte illa det heller! Inte så mycket har förändrats sedan förra inlägget. Beslutet att arbeta en dag i Eskilstuna känns fortfarande helt rätt. Hälsenan som började bli bättre slog bakut, och nu har jag fått en kortisoninjektion, som i och för sig verkar ha gjort sitt jobb. Vi håller tummarna! Stockholm är grönare än någonsin och jag tar en promenad i humlegården varje lunchpaus dagarna jag jobbar i Stockholm. Annars hänger jag mest med familjen, och en av höjdarhelgerna var när Pillan och jag åkte ut till landet, badade, grillade korv och myste framför brasan. Förhoppningsvis blir det ännu mer landetliv senare i sommar! 
(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2021-05-27 14:19:07

Släkten är värst

Postat av: Mamma

Publicerad 2021-06-03 18:29:19

Alltid toppenkul att umgås med dig❣️

Postat av: Mormor

Publicerad 2021-06-07 12:21:13

Jag längtar efter att umgås med dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela