pigenlina

Resan till DR

Publicerad 2021-06-08 20:46:01 i Allmänt

Resan till Dominikanska Republiken gick supersmidigt. Jag hade inte behövt oroa mig för något av det jag var orolig för: inställt flyg, positivt covidtest eller att jag glömt att fylla i något digitalt dokument. Inte ens de 10 timmarna över Atlanten var speciellt jobbiga. Jag lyssnade på två avsnitt av spring snyggt-podden, såg två filmer och gjorde massa tåhävningar i gången. Väl framme i Punta Cana blev jag hämtad av Jose och Christopher, och tillsammans körde vi de 4 timmarna till Moca. Helgen har spenderats med familj och vänner. Nästa vecka åker Jose och jag på semester till kusten. Vi ska bo på två olika hotell, ett i Cabaret och ett i Puerto Plata, springa på morgnarna och spela volleyboll och bada på dagarna. Jag längtar! 
(null)

(null)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2021-06-10 09:14:34

och vi här hemma vill ha många semesterbilder……❤️❤️

Postat av: mormor

Publicerad 2021-06-11 21:28:30

Ha en skön dubbelsemester!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela