pigenlina

Tillbaka i Moca

Publicerad 2021-06-22 15:08:23 i Allmänt

Nu är Jose och jag tillbaka i Moca efter 1 vecka längs nordkusten. Vi har spelat massa volleyboll, solat och badat. Jose och jag gjorde en liten miniturnering med volleyboll, pingis och straffar i basket. Otroligt nog vann jag efter lite tur i basket. Det är kul att Jose är lika tävlingsinriktad som jag. Jag blev tillfrågad av Frambu att göra en yoga-video för årets digitala läger, så en morgon gick vi upp tidigt och spelade in en 15 min lång yogasession på stranden. Superstämning med havet och vågorna. Den här veckan väntar domino med Joses pappa, lunch med några vänner från el Patronato och födelsedagsfirande för Christoffer, Joses bästa vän som alltid har hjälpt till att hämta och lämna mig från flygplatsen. 
(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2021-06-23 09:09:31

Fina dagar i DR.

Postat av: Mamma

Publicerad 2021-06-28 22:42:46

Så härligt att ni fick en gemensam semester i din semester. Så synd att det inte blir något riktigt Frambuläger. De barnen ser ju fram emot det hela året.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela