pigenlina

Mellanlanda

Publicerad 2011-12-17 03:43:13 i Allmänt

Hær sitter jag och håller mig vaken. Har precis kommit hem från Mexmas-festen før att hæmta mina væskor innan jag går till tåget. Thank God att jag bor så næra banegården, det ær banne mig skønt. Jag har æven hunnit dricka en stor kopp te och æta marmeladmackor, så nu borde jag hålla mig vaken till Køpenhamn i alla fall. Mexmas-festen var riktigt trevlig. Jag och Eleonor bidrog med kyckling-enchiladas (supergoda!) och andra hade tagit med sig chili con carne, mer enchiladas, tackochips, salsa och guachamole, hur nu det stavas. Vældigt trevligt sællskap, det ær så roligt att møta nya mænniskor. Det ær lite annorlunda att festa med styrkelyftarmænniskor. Man får rækna med armbrytning, mæta lårstorlek, squats med en person på axlarna och andra knæppa men kul saker. Vid ett tillfælle pratade vi om kænda personer vi liknar. De tyckte att Eleonor liknade någon blond skådespelerska från "Chuck" och det fanns en 93:a dær som ær sjukt lik Jude Law. Så googlade jag på Pernilla Elmgren och tog fram din profilbild på facebook och frågade om de tyckte jag var lik henne (de visste inte om att jag hade en tvilling). Det var lite roligt, eftersom de trodde jag vara sjuk lik en kændis, så nu ær du kænd Pillan! Nej, nu ska jag checka mina væskor och se om jag har glømt något. Vi ses... IDAG!

/Lina

Kommentarer

Postat av: Eleonor

Publicerad 2011-12-17 10:18:39

hahaha, squat-dansen var en riktit hit, hoppas hemresan går bra och att du får till alla byten :)



God Jul underbara du!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela