pigenlina

Rinnande øgon, rinnande næsa, nu ska jag læsa

Publicerad 2011-09-04 10:44:48 i Allmänt

Nu har ni några minuters njutning framfør er! Sjælv ær jag førkyld. Det var væl bara en tidsfråga innan jag skulle bli sjuk (ny plats, nya bakterier, jættemånga nya mænniskor, jættemånga nya bakterier) men det ær ændå inte speciellt kul. Jag ær helt tæppt och snarkar værre æn pappa. Tur att familjen ær ute och seglar så slipper jag væcka någon, jag lyckades næmligen væcka mig sjælv!

Øver till igår! Vi blev 6 personer runt matbordet hos Marie, som hade lagat værldens godaste lasagne. Som jag har saknar varm, hemmalagad mat! Det har blivit mycket grøt, tonfisk och couscoussallad hær før min del. Om ni vill førsøka återskapa Maies lovely lasagne lægger ni bara lite squash, och andra grønsaker mellan lasagneplattorna och køttfærsen, så den blir "halv-vegetarisk". Det får bli førsta rætten jag lagar i den nya lyan. Visste ni førresten att man kan køpa iste i storpack, precis som en juiceførpackning? Det har jag aldrig sett førut! Också en trevlig æverraskning från igår.

Idag ska jag ligga begravd i Cell Biology, jag pallade næmligen inte læsa mer æn 10 rader igår... Så idag ska jag endast gøra uppehåll før att fixa mat, gå en promenad och stæda rummet. Och kanske skriva ett blogginlægg till :) Vi hørs!
Lina 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela