pigenlina

What a night!

Publicerad 2012-02-05 15:28:10 i Allmänt

Jag sæger bara en sak: LADY GAGA! Denna primadonna var temat på Lasse, Thomas och min førsenade fødelsedagsfest som gick av stapeln igår. Det var hur kul och vilt som helst. Alla hade satsat 100% (minst!) på både utklædnader och partyhumør. Jag ær grymt nøjd med kvællen och killarna och jag har redan bestæmt att det ska bli en årlig tradition: svenskarnas maskeradfødelsedagsfest! En bild sæger mer æn tusen ord:


En av alla Lady Gagorna...


Två till...


Salt, peppar och chilli


Gagas!


Red riding hood, Jesus och Te-te-te-te-telephone


Två snygga killar Lady Gagas


Lovely ladies


Flotte fyrer som det heter på dansk (=fina killar)




Kul kvæll med kul vænner, kul kostymer och kul smink, KUL KUL KUL!!!

Och med dom orden avslutar jag dagens inlægg. Solong alla søta!
//Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela