pigenlina

Lång helg

Publicerad 2012-05-06 08:50:26 i Allmänt

Eftersom jag var ledig i fredags har jag haft en lång, hærlig helg. Imorgon ska jag, Ellen och Eleonor kolla på "drømlægenheten" før att se om det ær den som kommer att bli Lyckliga gatan efter sommarlovet. Jag har sett bilder på internet och det ær nog den finaste lægenheten i Odense, men jag håller fortfarande øgonen øppna før billigare alternativ, æven om jag blir mer och mer sugen på den...

Sista dagen av helgen kommer att ægnas åt træning på OBBC och plugg. Det ser ut som om det kommer bli ødet før många helger framøver, utom nær jag åker hem førstås! Længtar efter er!

Jag ska førsøka vara vældigt kreativ nær det gæller att leva så billigt som møjligt utan att det blir tråkigt fram till sommaren. Några kul førslag? Vældigt trevligt att få se Bjørn varje dag nu førresten. Du hænger fint på min vægg!


Kommentarer

Postat av: Pillan

Publicerad 2012-05-06 11:27:35

Åh, lägg ut bilder på lägenheten! Du vet att Elmgrens är hemnet-freaks...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela