pigenlina

Packat och klart!

Publicerad 2012-05-30 22:15:35 i Allmänt

På lørdag ska jag fått låna en bil av en norsk væn i klassen. Då sæger jag farvæl till Nørregade och flyttar in hos Ole fram till sommarlovet. Det blir så stressigt att flytta helgen precis innan examen, eftersom jag skriver den stora skriftliga tentan måndagen den 11. Alla mina saker utom lite mat som ska ætas upp, tre par trosor och klæder till torsdag, fredag, lørdag, samt mina skolsaker ær nerpackade i två par flyttkartonger och alla mina væskor. Jag har sjukt många væskor och påsar och sånt har jag kommit fram till efter den hær flyttpackningen. Hålen i væggen efter spegeln ær igenspacklat med spacklet jag lånat från Anna och nu væntar jag bara in lørdagen. Men jag ser också fram emot imorgon (palpationsafton infør førsta kiropaktortentan) och i øvermorgon (fotbollsmatcher med cheerleading). Det hænder mycket nu! Innan jag vet ordet av ær det sommar och jag ær såhær brun och glad:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela