pigenlina

Trampolin

Publicerad 2012-10-31 19:10:39 i Allmänt

Igårkväll var vi ett gäng som åkte till gympahallen på universitetet och körde lite gympa. Vi hoppade trampolin. Det fanns en stor, vanlig mjuk, och en hårdare lite längre och smalare. Jag körde på den hårdare, längre. Det var väldigt roligt, för då kunde jag pröva saker som flickis flickis salto, eller inhopp helskruv. Jag kommer nog aldrig börja på gympa igen, men det är kul att leka lite då och då. Och säkert bra för cheerleadningen i vår, som har blivit en tradition.
 
Tidigare på dagen var jag och Eleonor på OBBC och fortsatte på vårt maxprogram. Det var 5x5 på 90 kg i squat som stod på programmet för mig. Jag trodde det skulle bli superjobbigt och att jag knappt skulle klara det, men det gick finfint! Likaså i bänk på 5x5 55 kg. Vi ska på en till av Eleonors brors låtsadstävlingar i slutet av November. Efter den tänkte jag sadla om till marathonlöpare och börja träna seriöst inför maraton 2013. Hur gjorde du pappa när du tränade inför maraton? Tips mottas gärna!
 
Min fina starka Eleonor:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela