pigenlina

Pernillas place

Publicerad 2013-08-04 18:46:46 i Allmänt

Nu är jag i Uppsala hos Pillan och Björn (men Björn är inte här). Jag kom hem till Sverige igår efter 7 veckor i Norge. De två veckorna på Frambu var bland det bästa jag har gjort i hela mitt liv. Jag lärde mig mycket om andra och mig själv, och presenterades för en helt ny värld. Jag har fått vara med om de bästa upplevelserna i andra personers liv, vilket gör det till den bästa upplevelsen i mitt liv. Saker som jag upplever varje dag, och som för andra inte är en självklarthet: kärlek, vänskap och frihet. Underbart! 
Imorgon hämtar pappa oss och vi bilar upp till fjällen. Det blir härligt! Jag har ju aldrig fjällvandrat förr, men jag kan inte tänka mig annat än att det blir fantastiskt. 
Det är skönt att vara tillbaka i Sverige, och jag ser fram emot att tillbringa augusti här!
 
 

Kommentarer

Postat av: Ilineni

Publicerad 2013-08-10 12:05:46

Alltid fantastisk att läsa om dit liv!
Man blir så glad att få veta hur trevlig och fantastisk som händer i dit liv! Hopas att du få trevlig vandring med familjen! Massor av kramar till dig och hela familjen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela