pigenlina

Tack Sverige!

Publicerad 2013-08-23 22:07:38 i Allmänt

Då tackar jag för den här gången och åker tillbaka till Odense. Imorgon går tåget, klockan 10.21. Sverigeturen avslutades med en RIKTIGT BRA dag. Jag vaknade upp hos Anna, där vi åt frukost tillsammans alla systrarna. Sedan gav vi oss ut på stan, kollade i affärer och åt god lunch. Efter lunch möttes vi upp av Linn och sa hejdå till Anna, som slöt upp med Angelica. Jag köpte ett par jeans, ett par chinos, ett par shorts (till Lanzarote 2013/14), ett par skor och två BH. Snacka om shopping, jag vet inte var den kom ifrån. Pillan och Linn var bra smakråd antar jag. Och då hann vi även med en fika och en middag. Effektiva är väl ett ord som passar in här.
Jag vill passa på att tacka alla fina släktingar och vänner för den här blå-gula tiden. Att ni är så underbara gör att jag snart vill komma tillbaka. Vi avslutar med en gammal bild på Pillan, Linn och mig, som tyvärr togs på den tiden jag fortfarande hade tandställning. Den bjuder jag på.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela