pigenlina

Back in O-town

Publicerad 2013-01-06 17:12:46 i Allmänt

Nu är jag tillbaka i Odense efter ett väldigt härligt lov! Åh, så bra jag har haft det. De första dagarna spenderade jag i Sverige med alla mina fina släktingar. Först i stockholm, sen i skåne. Efter det tog jag flyget från Köpenhamn till Stavanger och Ole. Vi jobbade på Systrarna Grene sammanlagt 36,5 timmar, vilket kommer ge mig ca 5000 nok. Härligt med lite extrapengar! Nyår firades också i Stavanger med Oles kompisgäng. Där har de som tradition att tjejerna äter middag för sig, och killarna för sig, sedan möts de på 12-slaget. Så jag firade med tjejerna, som var ett underbart gäng. Nyår är Oles och min 1-årsdag, men eftersom vi inte var så mycket ensamma under lovet unnade vi oss att stanna i Köpenhamn på väg hem till Odense och bo på hotell. Så igår kväll åt Ole och jag på fransk resturang och bodde på Grand Hotell. Det var ett väldigt bra avslut på ett grymt bra lov, och en väldigt bra start på det nya året. Jag hoppas att alla där hemma har det lika bra som jag, och att Pillan och Andreas njuter av livet i asien. Nu går jag in i examensperioden, med tentaplugg från morgon till kväll. Önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela