pigenlina

Wall-E

Publicerad 2013-03-30 12:50:22 i Allmänt

Ikväll ska hela familjen utom jag äta påskmiddag tillsammans i Sverige. Ni anar inte hur avundsjuk jag är! Pillan har lovat att ringa mig på skype så jag får se er allihopa, det är det närmsta jag kan komma :) Men min kväll blir nog inte fy skam den heller. Ole, Torkild, Maren och jag ska laga lasagne och kolla på Wall-E, en väldigt gullig animerad film om en städrobot. Men innan dess ska jag tillbringa några timmar på läsesalen. 
 
Här är en ganska kul bild från finsittningen som den svenska medicinföreningen i Odense anordnade. Alla bord på finsittningen tävlade nämligen om en hatt. För att få hatten skulle man utmana personen som hade på sig den, och det bord som ägde hatten när efterrätten kom in vann en flaska sprit. Jag vann stå-på-händer-tävlingen, men sen förlorade vi hatten till ett annat bord.  Jag står på händer i mitten, Henik böjer sig ner och säger åt mig att jag har vunnit och Kajsa jublar i vänstra hörnet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela