pigenlina

Livet i barnehagen

Publicerad 2014-10-18 15:00:25 i Allmänt

Det händer mycket under en dag i barnehagen och jag har fått höra många kul kommentarer. Igår satt jg med några barn och ritade. Jag ritade en enhörning som ett av barnen ville färglägga. Plötsligt frågar han om flodhästen har födelsedag och jag inser att han tror att hornet i pannan är en partyhatt. Jag beundrar barns fantasi! Teckningen blev direkt mycket festligare. 
Här är en bild på världens bästa barn. När jag får en sån här bild på morgonen kan dagen inte bli annat än bra!


Kommentarer

Postat av: Gustav

Publicerad 2014-10-18 19:20:04

Du har så fina bilder i bloggen!! Den där tröjan är för liten nu.... Imorgon ska jag på babysim, återkommer med bilder. Puss och kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela