pigenlina

Frambu

Publicerad 2015-07-11 15:10:06 i Allmänt

Nu kommer ett efterlængtat inlægg efter en lång bloggtorka. Ole och jag ær på Frambu med resten av alla hjälpare och deltagare och kunde inte haft det bættre. Jag har bokat biljett hem till Stockholm den 19:e. Æven om vi har det fantastiskt längtar jag som en galning efter att få träffa Olivia, Gustav och hela familjen. Om ni undrar varför jag blandar norska och svenska Æ och Ø, så ær det før att jag skriver på Oles dator och den autorættar ibland, men inte alltid. Imorgon har Kari (Oles syster) och jag ledig dag och tänkte åka in till Oslo før att mysa till det lite. Kanske ta en glass i solen.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2015-07-12 14:35:05

När kommer du till Arlanda?
Jag hämtar dig.
Vi längtar jättemycket efter dig.
Pusspuss

Postat av: mormor.

Publicerad 2015-07-12 17:41:27

Skånegänget längtar också

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela