pigenlina

Grattis grattis

Publicerad 2015-11-19 21:11:59 i Allmänt

Det är många att säga grattis till nu. Grattis till Sara som fyllde 25 i måndags, och grattis till Maren som fyllde 25 i Oktober, men som vi ska fira i helgen. Sara fick tillslut både kamel och kanel, men verkade nöjd med födelsedagen. Hon firade med våfflor, champagne och annan god brunch-mat. 
Sara kanelas mot en lyktstolpe. 

Till sist vill jag säga grattis till mig själv, som har fått ett jobb. Det går ut på att göra marknadsundersökningar och forskningsundersökningar på telefon. Inte det roligaste kanske, men väldigt smidigt, eftersom jag får jobba när jag vill och hur mycket jag vill mellan 8-16. Planen är att jobba 4 timmar om dagen måndag till torsdag fram till jul. De sökte swedish native speakers, så jag passade perfekt. Arbetet blir projektbaserat, och kommer att gå i vågor, därför passar jag på att jobba lite intensivt nu. Tänk, snart får även jag ett sparkonto!

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2015-11-20 09:15:33

Mycket kanel var det. Grattis till jobbet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela