pigenlina

Måndag

Publicerad 2016-02-01 19:21:56 i Allmänt

Idag kickstartade den nya modulen med hela två timmar undervisning. Det är härligt att vara student... Så jag har hunnit med att träna, hänga med vänner och äta middag med min nya roomie Ditte och hennes storasyster. Igår gästtränade jag på cheeren, lyfte massa och slog volter, vilket känns i axlarna idag. Det var kul att träffa alla igen, och jag fick återigen nytta av briksen, som jag tog med till hallen. Ikväll ska jag lägga mig tidigt. Har nästan blivit tröttare efter helgen än innan pga mycket festande och en stadig förkylning. Hoppas att alla där hemma också har haft en bra måndag!
Håller tummarna för att den här pinglan kommer på besök snart...



Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2016-02-02 07:55:39

Så söta o fina ni är!
Pusspuss

Postat av: Pappa

Publicerad 2016-02-02 08:58:37

Bästa tvillingarna!

Postat av: pillan

Publicerad 2016-02-03 12:57:26

Åååh😘

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela