pigenlina

Skafferirensning

Publicerad 2016-05-29 18:43:43 i Allmänt

Sommaren närmar sig med stormsteg, och därför provar jag att tömma skafferi och frys så gott det går. Det kan bli en del spännande kombinationer. Idag åt jag kyckling och ris med lingonsylt. Fungerade oväntat bra! Annars pluggar jag på inför tentaveckan och träffar vänner. Jag har haft 3 träningsfria dagar pga min benhinneinflammation, men tänkte börja igen på måndag. Jag fick ont till och med när jag styrketränade, så en träningspass var på sin plats. Snart ska Sander och jag tävla om vem som löper längst på 5 min, så jag måste hålla igång konditionen. Vem vill träna intervaller med mig i Stockholm nästa vecka? 
Sander och jag på FNKS julfest i slutet av november 2015. Må bästa man/kvinna vinna!


Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2016-05-30 08:00:40

Ser fram emot att du kommer hem!
Pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela