pigenlina

Nyårslöften

Publicerad 2017-01-13 15:05:15 i Allmänt

Jag satte upp några läsårsmål i början av september, så vid nyårsskiftet gjorde jag inga nya löften, utan bestämde mig bara för att köra på samma plan som tidigare. Ett av mina mål var att köpa 2 biljetter till olika kulturevent och bjuda med någon. Det har fungerat väldigt bra, och har inneburit allt från Tarzan på bio (med Linn), till Ciruqe du soleil i Köpenhamn (i mars) och stand up i Odense (i februari). Ett annat av målen var Andreas "få saker gjort princip". Om något tar under 2 minuter att göra ska det göras direkt. Det kan vara att plocka ur diskmaskinen eller vika ner byxorna i byrån. Jag ville också bli bättre till spanska, och har tagit upp grammatiken igen, samt börjat läsa Harry Potter 2 på spanska en gång till. Tänk vad sjukt att jag köpte den för flera år sedan i Colombia, men först kunde läsa den efter halvårsresan 2015. Har ni några nya eller gammla mål? Avslutar med en sommarbild, eftersom det var då målen sattes.

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2017-01-13 16:48:15

Jag kommer att behöva mycket support i spanskan!
Fina tjejligan!!!(saknar Pillan)
Pusspuss

Postat av: Pappa

Publicerad 2017-01-16 08:01:15

Värt att ta efter, att göra saker direkt.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela