pigenlina

Lägenheten så långt

Publicerad 2018-01-24 12:12:12 i Allmänt

Nu är det på tiden att presentera lägenheten! Allt är inte klart, men här kommer några bilder på läget just nu. Målningen är helt färdig, men jag saknar tavlor i rummet, en sänggavel som jag tänkte göra själv, och mysbelysning vid soffan, sängen och i fönstret. Köket får ni bilder av senare, men där är jag igång med projekt hissgardin. Jag har köpt tyg, hittat mitt strykjärn och nu väntar bara en kväll med själva syarbetet. Förslag och kommentarer mottages gärna! 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)
Jag är inne på att måla en älgtavla till mig själv, som den jag har gjort till Anna och Maren. Alternativet är två tavlor i ramar inspirerade av Mette Handberg (one line female) och Picasso. Vad tycker ni? 
(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2018-01-24 16:44:01

Ser jättefint ut hemma hos dig.
Finaste tavlan har jag.....
Röstar för att du gör en unik tavla till dig alltså inte älg eller något som du har gjort till någon annan.
Pusspuss

Postat av: Mormor

Publicerad 2018-01-24 17:31:32

Verkligen fint!
Tavlor och belysning kommer att sätta pricken på i-t, men du kommer att hitta bättre och mer färgglad motiv än Mette Handberg.
Jag ser fram emot fortsättning.....

Puss

Postat av: Pappa

Publicerad 2018-01-25 07:09:06

Riktigt snyggt så här långt!

Postat av: Pillan

Publicerad 2018-01-25 09:50:53

Så fint du har gjort! Röstar på en hybrid mellan one-line female och picasso - alltså någon färgglad, abstrakt one-line female :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela