pigenlina

Fartfylld vecka

Publicerad 2018-03-09 11:37:09 i Allmänt

Jag älskar när det händer saker hela tiden, så den här veckan har varit helt i min smak. I måndags kickstartade jag veckan med både styrketräning och simning efter arbetet, och i tisdags var jag med på ett ’burger and beer’-arrangemang efter löpträningen med triklubben. I onsdags och torsdags var jag på Kysthospitalet och följde en ortopedkirurg. Kiropraktprföreningen ser gärna att man gör några klinikuppehåll under sin turnus. Ikväll kommer Sandra Rönnsved till Köpenhamn. Vi ska äta italienskt på en av restaurangerna i Kødbyen. Jag glädjer mig till att höra vad hon gör nu för tiden. Sandra är verkligen en inspirerande och duktig väninna med många bollar i luften.  Lördag morgon ska jag till simning och löpträning (igen med klubben), och efteråt har Rasmus lovat att ordna brunch för mig, Kia och Magnus (två andra tri-vänner). Det ryktas om pannkakor och nybakat bröd. Lördag kväll ska jag återigen bege mig in till Kødbyen, men den här gången med Malou till en cocktailbar. På söndag väntar Louisiana Museum of Modern Art med min trogne kulturkompis Morten. Vi såg också Red Sparrow på bio i onsdags. Sist men inte minst ska jag till nattkyrka med vägledd meditation söndag kväll. Temat är ’för trötta huvuden’, vilket nog kommer att passa väldigt bra. Bild från förra helgens isäventyr. 
(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela