pigenlina

Busy days

Publicerad 2018-11-04 17:22:11 i Allmänt

Den här veckan har varit full av kul upplevelser. Den började egentligen redan förra helgen med söndagsfamiljen syd i Lomma. Jag tog tåget till Lomma om fredagen, gick på bio med mormor lördag eftermiddag, och åt czirka pörkölt med Robban och Calle på kvällen. Om söndagen tog jag tåget tillbaka över sundet, men mötte upp Robban (+Jessica med barn) igen på tivoli om aftonen. Vi beundrade halloweenutsmyckningen, åkte en bergochdalbana och åt spare ribs för en livstid. I veckodagarna har jag jobbat, gått på ’Bevægende barock’: en fusion av klassisk musik och konst, och varit på Glyptotekets utställning och temakväll om drömmar. I fredags höll Sander, hans kollega Sigbjørn och jag vårt första ’halv 8 hos mig-upplägg’. Min kollega Julie skulle egentligen också ha varit med, men blev sjuk. Målet är att alla håller en middag var i loppet av ett år. Efter middagen gick vi ut och drack öl. Det var J-dagen, dvs dagen då julölen släpps i Danmark. Lördag åkte jag till Odense för Sara och Nicks gemensamma födelsedag/inflyttningsfest. Massa mat, dricka, och dagen-efter-bruch senare sitter jag på tåget tillbaka till Köpenhamn. Nästa vecka väntar övernattningsbesök av Cassandra och Viktor, tisdagsjam med Rasmus och Kim, och Faglig kongress med kiropraktorföreningen i Odense. Det är nästan tur att det var förra månaden jag opererades, för träna är det enda jag inte har hunnit/hinner klämma in. Hoppas att november har startat lika bra för alla er andra också! 
(null)

(null)

Kommentarer

Postat av: Pappa

Publicerad 2018-11-05 07:08:43

Högt tempo!

Postat av: Mamma

Publicerad 2018-11-05 07:47:50

Busy days, det är du det.
Pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela