pigenlina

Februari

Publicerad 2019-02-26 11:41:02 i Allmänt

Februari har bjudit på mycket kul! Den första helgen tog jag tåget över sundet till Skåne och hälsade på Lommagänget. Vi åt goda middagar, långa frukostar och sprang om morgonen. Robban introducerade mig till Padel: en tennissport i glasbur. Superkul! Jag kommer absolut att spela det fler gånger (och har redan gjort). Annars har jag hunnit med att fira både Kjell och Julies födelsedagar, och Pillan som blev färdig med sin AT-tjänstgöring. Stolt tvillingsyster! Förra veckan hade jag två av de andra kiropraktorerna från min klass över på semmelmys. Imorgon kommer ett efterlängtat kulturinslag i vardagen: öl och opera på Absalon. Tradition tro tar jag med mig Morten, vi var där förra året och såg Bear. I år visas Figaros bröllop, en klassiker! 
(null)

(null)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2019-02-26 13:31:58

Efterlyser bild.......

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela