pigenlina

Sport och kultur

Publicerad 2019-01-27 17:17:35 i Allmänt

2019 har fortsatt i träningen och kulturens spår. Idag sprang jag 18 km med Sparta, den löpklubb som arrangerar Cph marathon. De håller gemensamma träningar för alla köpenhamnbor varje söndag fram till loppet. Jag höll en place på 5:00 min/km, vilket är den hastighet jag hoppas kunna hålla på maratonet. Trots regn var det kul att träffa nya människor och vara en del av den goda stämningen. Fantastiskt att så många väljer att springa med en regnig söndagmorgon.
När det kommer till kultur har jag gjort massa kul sedan sist. Jag har varit till livemeditation på Statens museum för konst i förbindelse med en utställning av Joachim Koester, sett Fantomen på Operan och fått en rundvisning bakom scenen av en vän som skådespelar i musikalen, och sett stand up-komikern Sanne Søndergaard tillsammans med Sara VT. Nu glädjer jag mig till februari som, om jag känner mig själv, säkert blir minst lika kul! 
(null)

(null)

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2019-01-28 11:15:28

Jag har också kul. Har varit i London med Annika.....
Pusspuss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela