pigenlina

Odenseweekend och långpass

Publicerad 2019-03-13 11:59:34 i Allmänt

I lördags tog jag tåget över Stora Bältbron till Odense. Väl i Odense mötte jag upp Sara för brunch och bubblor på Olivias brasseri. Sara är verkligen en fantastisk väninna - vi har alltid the time of our lifes. Efter brunchen gick vi vidare till Amys winehouse, där vi mötte upp Louise, också en av mina bästa vänninor. Vi uppdaterade varandra om livet, skrattade och pratade bröllop (Louise ska gifta sig!!). På kvällen var jag inviterad till Rasmus på pizzafest. Vi lagade 3 olika slags pizzor och bjöd hans familj. Banan-currypizzan var som vanligt en hit. Jag tog tåget tillbaka mitt i natten, sov länge söndag morgon och sprang 22 km med Jonas från Tri-klubben på eftermiddagen. En väl utnyttjad helg! Veckodagarna som har gått har fyllts med träning (måndag: styrketräning och simning, tisdag: 20 km löp) och igår ballet med min amerikanska vän Aaron på Absalon. Det var olika dansare från Den Kongelige Teater som kom och visade upp nya koreografier. Spännande och underhållande!  Imorgon packar jag väskan igen och beger mig till Stockholm. Där väntar både familjetid, vännertid och kärlekstid. Det kan ju inte bli annat än bra!
(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela