pigenlina

1 år?!

Publicerad 2023-04-05 12:06:07 i Allmänt

Det är nästan ett år sedan jag skrev sist. Galet!  Ibland känns det som om tiden åker rally, och ibland som att den står stilla (oftare det sista med min personlighet). Sedan maj förra året har jag öppnat egen kiropraktorklinik på Lidingö, blivit med världens finaste hund, köpt lägenhet, utbildat mig inom muskuloskeletal ultraljudsdiagnostik och anställt en kiropraktor till kliniken. Allt har inneburit hårt jobb, utmaning, utveckling och glädje. Allt går att ordna med rätt mindset och många arbetstimmar. Jag har fått betala med en del stress, men nu mår jag bra tack vare min fantastiska familj och träning. Även om det inte har blivit någon strukturerad träning under hela hösten och vintern hann Jose och jag med några lopp under försommaren och sommaren. Jag är stolt över att jag lyckades springa 5 km på 18,5 min (vinnare av vårruset!), och milen på 38 höga min. I sommar glädjer jag mig till att ta strukturerade löpsteg tillbaka mot de tiderna, till att ta första riktiga semestern på två år, att fira Milo 1 år och att äta frukost på den nya balkongen med Jose. 
(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2023-05-17 12:03:19

Ett händelserikt år!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela