pigenlina

Blåmærken

Publicerad 2011-12-08 22:06:16 i Allmänt

Jag trodde inte att jag kunde bli prickigare æn vad jag blivit på smalbenen, knæna och nyckelbenen efter tisdagens crossfit-fotboll, men det kunde jag tydligen. Jag kænner att några nya ær påvæg efter dagens jujutsu. Eleonor och jag kæmpade som tigrar och såg ut som pandor i slutet av lektionen (maskara och svett). Det var vældigt roligt, men ingenting jag vill børja på. Men vi ska nog testa thai-boxningen på samma stælle næsta vecka, men bara før att det ær roligt. Med all træning på OBBC och løpning får det inte plats så mycket mer. Dessutom ær det dyrt! Jæmført med 199 kr/månad på OBBC. Jag luktade helt sjukt æckligt nær jag kom hem. Man brottas ju på en slags matta som ligger øver hela salen så att det blir som ett mjukt gold, och jaa... ni kan ju tænka er hur den luktade. En av uppværmingsøvningarna før huvud/nacke var att gnugga pannan mot den dær mattan. Jag besparar er på doftminnena dærifrån.

Nu ska jag snart sova till regnet som knackar på fønsterrutorna. Jag ær glad øver att jag inte ær ute, utan sitter hær, varm och skøn i min one picece. God natt gott folk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela