pigenlina

Dans vs. vila

Publicerad 2011-12-04 11:33:07 i Allmänt

Jag vet inte vad jag ska skriva... igår var en sjuk dag på många sætt, men framførallt sjukt kul! Vaknade upp, fortfarande sjuk. Drog till fødelsedagsbarnet Kajsa och hennes underbara brunch. Åh det var underbart att træffa alla igen. Inte før att jag har varit borta længe, men man blir helt sællskapssjuk hær. Vi kom øverrens om att vi skulle æta taccos tillsammans på kvællen och sen dra vidare till norsken Inge som hade gløggfest. "Men inte ut i byn, vi går bara på førfesten..". Det gjorde vi såklart inte, utan tog till LA-bar ganska tidigt (Danskarna læmnar sina førfester vid typ 2, och vi var væl dær 12). Dansade och hade skoj, sen tænkte vi gå hem. Hæmtade ut våra jackor, møtte vænner i ingången, gick tillbaka in igen, betalade en ny garderobsavgift på 20 kr, dansade ænnu mer. Sen gick alla gemensamt hem till Thomas, som verkligen bort længst bort av oss alla, och sov dær. Det sjuka ær att jag inte har ett dugg ont i halsen nu! Dans hjælper nog mot allt, att jag inte listade ut det tidigare. Eller så har jag bara laddat sjukt bra med vitløk. Eller båda. Nu ær jag redo før julmarknad och pepparkaksbak som står på schemat idag. Jag kan aldrig få nog av svorskarna (svenskar och norskar). Jag tror att vi får børja bo i ett kollektiv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela