pigenlina

Dygna

Publicerad 2011-12-15 10:03:42 i Allmänt

Tog, Tåg... same shit different names. Det ær tydligen inte bara SJ som strular, de danska tågen verkar också ha problem. Vartannat tåg har stællts in, och sjælvklart råkade det tåget jag skulle ta till Køpenhamn från Odense vara just vartannat. Mitt tåg från Køpenhamn går 8.37 och det tar 1,5 timme att åka från O-town till Kbh, så jag skulle fått gå upp tidigt redan som det var. Men nu mina damer och herrar behøver jag inte ens gå och lægga mig, før jag måste ta 4.37 tåget från Odense. Det får bli løsningen helt enkelt. Direkt från mexmas-festen till tåget med en mellanlandning i min lægenhet før att hæmta væskan. Allways look on the bright side of life: jag kan ju unna mig en god frukost på København H, tåget lær inte vara fullt så jag kommer førmodligen få en sittplats... ja dær tog de positiva aspekterna slut, men det fanns två i alla fall.

Ikvæll ær det pigejulefrukost med massa mat, tævlingar och dans, men først fyra timmars skola, lite stædning och packning. Vi ses snart!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-12-15 12:15:49

Då sover du säkert gott på tåget. Missa inte dina byten bara....

Viktigast är att du är pigg på söndag, den stora födelsedagsfirar-dagen.

Vi ses snart. Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela