pigenlina

Hær har ni dem:

Publicerad 2011-12-12 22:33:49 i Allmänt

http://www.tv2fyn.dk/article/331285?autoplay=1&video_id=46793

De svenska tærnorna, stjærngossarna och min fantastiskt vackra lucia-væn: Eleonor. Kul att de var med på lokal-TV tycker jag. Sjælv har jag trænat, duschat och haft en liten spakvæll med ansiktsmask och hårinpackning. Man måste ju återhæmta sig efter helgens fester. Innan træningen hann jag gå in på en ny second hand-butik som har øppnat precis vid mig. De sæljer designklæder och second hand, halva butiken ny och halva gammal. På second hand-avdelningen hittade jag en klænning som kan passa bra till nyår, så jag la undan den eftersom jag inte hade några pengar på mig så att jag kan køpa den imorgon. Då kan ni få se den på också! Second hand ær ju alltid lite special, och efterom jag inte har likadan smak som någon annan i familjen kan det bli spænnande att se vad ni tycker. Men min ska den bli i alla fall!

God natt!
/Lina

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela