pigenlina

Secod hand-fyndat!

Publicerad 2011-12-13 12:20:18 i Allmänt

Jajamen, ni læste rætt, idag har jag fyndat riktigt på second hand. Dels klænningen som jag berættade om igår. I love it! Den syns inte så tydligt på bilden, men den ær svart och gjord i två olika material. Nåt syntetiskt med pærlor på øverdelen och sammet på underdelen. Men jag vill nog inte ha den lång som den ær nu... skulle mamma kunna tænka sig att sy upp den åt mig? :) Fynd nummer två var ett te-set, inklusive kannan ni ser hær på bilden och en liten mjølkkanna och sockerbitskopp som inte fick plats på bilden. Men kom och drick te hos mig så får ni se hela familjen! Det tredje fyndet var Harry Potter-boken. De hade bara en, men det ær gott nog. Jag får kika efter HP -bøckerna varje gång jag kommer in i en second hand-butik, så kanske jag får alla sju någon dag. Nu kan jag i alla fall børja læsa ettan på danska! Wihoo!



Sen inhandlade jag lite saker på en icke-second hand butik, men det ær hemligt før en viss person dær hemma, så det tænker jag inte avsløja førrns efter jul...

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-12-13 16:46:48

Jag kan sy om det inte är av "gympadräktstyg". Kommer du ihåg? Jag glömmer det aldrig...

Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela