pigenlina

Syster yster

Publicerad 2011-12-22 10:21:40 i Allmänt

Nu är jag at Annas place efter att ha ockuperat hennes soffa under natten. Snart ska vi ta bussen till slussen och sen tunnelbanan vidare in till stan. Hon ska jobba, men jag ska passa på att träffa lite vänner och kanske hinna in i en och annan affär. Igår träffade jag Hugo, det var kul att höra vad han hade för planer inför framtiden och vara smakråd i de sista julklappsköpen. Jag känner mig väldigt avslappnad och glad över att jag hinner träffa alla den här gången. På ett sätt är det bra att jag inte har haft plats för mina skolböcker i min nomadväska här innan jul, för då kan jag unna mig själv lite jullov på riktigt. Igår såg Anna och jag på Jägarna 2 och åt kinapuffar, massa gränsaksstavar och dipp. Kvällen kunde inte varit bättre. Idag fyller min fina kompis Thomas år, så om du läser detta: GRATTIS KILLEN! Nu ska jag umgås med syster yster igen, ha en bra dag!
Elmgren-barnen. Synd att inte brorsan ska vara med i jul, vi kommer sakna dig!

/Lina

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-12-22 13:00:21

Lycka är vad jag känner när jag ser er!

puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela