pigenlina

Tre timmar senare...

Publicerad 2011-12-07 09:20:14 i Allmänt

Det blev en ganska spænnande løprunda. Nu ær klockan nio och det har hunnit bli ljust, men det var det inte då kan jag sæga. Tre morøtter skalades och packades ner i matlådan nær jag kom hem, mørkerseendet kan førbættras! I munke mose dær jag løper ær det inte upplyst, men jag såg kanske 10-20 meter framåt och det ræckte. Med party-dioden i håret blev det ganska mysigt. Men en krock blev det på slutfasen. Ni vet nær man møter någon och båda førsøker gå undan, men man gør det åt samma håll hela tiden? Det gick bra ændå, både før mig och den okænda mannen. Vanligtvis brukar munke mose vara full av folk som går på promenad, springer eller cyklar. Nu tror jag att jag møtte 3 personer, inklusive han jag sprang in i. Det var lite annorlunda, men lugnt och skønt att ha hela spåret før sig sjælv. Nu ær jag totalredo før en ny dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela