pigenlina

Ungerskt och svenskt

Publicerad 2011-12-25 18:06:07 i Allmänt

Oj vilken bra jul jag har haft! Först fick jag fira den riktigt svenskt med julbord den 24e, sen ungerskt med panerad fisk, och brödpudding idag. Imorgon följer jag, syster och Björne med morbror och mormor till skåne, där vi gör ett uppehåll innan vi drar vidare till Odense och nyår. Mormor sitter just nu och syr upp klänningen jag köpte på second hand innan jag kom hit till en lagom partylängd. Vilka snälla släktingar jag har. Kameran och de andra julklapparna tas med så att jag och Eleonor äntligen kan påbörja vår "fest på gymmet-film". 2012 kommer att bli ett riktigt bra år!

Kommentarer

Postat av: Linn

Publicerad 2011-12-26 22:57:13

Nu har jag läst ikapp din blogg, tog bara några dar, men nu är jag ikapp med ditt liv i Danmark, känns bra:) så nu vet du att du har ytterligare en trogen läsare:) kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela