pigenlina

Zzz

Publicerad 2011-12-02 09:22:26 i Allmänt

Usch vad jag hatar att vara sjuk. Jag ær trøtt hela tiden, fryser, svettas omvartannat, har ont i huvudet. Brandøvning i lejligheten, great. Fixa taket på byggnaden mittemot med en maskin som låter varje gång den backar, vilket den gjorde vældigt ofta. Great. Varfør funkar inte min vitløk, vitamin och sømn-kur? Jag tror ju på att kroppen ær sugen på vad den behøver, och sømn har den definitivt velat ha. I førrgår och igår gick jag och la mig klockan 17 och 18, sov fram till lunch igår och 9 idag. Moffar vitløk, hinkar ingefærsvatten med honung. Frukt, vitaminer... vad vill du ha mer kroppen? Jag førstår inte! Lite frisk luft kanske? En liten promenad runt Munke Mose kanske? Det skadar aldrig att førsøka. Om det ær någon annan som har ett frisk-tips tar jag gærna emot det!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-12-02 11:33:00

Morfars tips var att sova sig frisk.

Krya på dig!

Puss puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela