pigenlina

Marklyft

Publicerad 2011-11-11 16:06:55 i Allmänt

Fredagar ær inga latdagar. Inte før mig och Eleonor i alla fall. Idag blev det squats (knæbøj) och bænkpress som vanligt, plus marklyft och baksida lår. Jag tog 115 kg i marklyft, så Fido ær stolt, och Affe också hoppas jag. Nu skal jeg spise lidt, sen møter jag upp tjejerna innan vi drar till Viggos. Inget krus før mig idag, kanske den 12/12 2012 istællet.. Det ær ju trots allt træning imorgon också. Lørdagar ær chins och dips-dagar, så då behøver man energi. Jag førstår inte att det ska vara så himla svårt att dra upp sig sjælv. Nu førsøker Eleonor få mig att tævla i styrkelyft till sommaren.. vi får se hur det blir med det, men jag gillar utmaningar, så jag ska tænka øver det i alla fall.

Førutom allt skoj som hænder i helgen kommer jag ligga begravd i mina bøcker. Det ær helt sjukt mycket att læsa! Men det ær också vældigt intressant, och en del repetition, som dagens førelæsning om DNA. Jag visste væl att jag skulle få nytta av den dær genteknikkursen. Men ikvæll ska jag bara ha kul, och heja på Sverige førstås. Klockan 19 smæller det, vi vill ha mål mål mål!

Kommentarer

Postat av: Mamma

Publicerad 2011-11-11 16:33:43

Ha en kul kväll o helg!

Puss, puss

Postat av: Lasse

Publicerad 2011-11-11 17:38:38

Vicka jäevla maaklyft!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela