pigenlina

Mina bøcker och jag

Publicerad 2011-11-08 19:37:23 i Allmänt

Mætt och belåten, iførd min onepiece, med en kopp te i ena handen och en penna i den andra, Essential på bordet - nu ær jag redo att plugga. Jag och min bok-familj har utøkats. Idag køpte jag två nya bøcker av en ældre studerande, en till den hær modulen och en till næsta.

Jag ær grymt trøtt. Løprundan imorse och dagens førelæsningar + holdtimmar tog på krafterna. Massa te (det blir bara grønt på kvællen efter natten utan sømn), massa læsning, sen massa sømn, så ser planen ut.

På fredag ær det Sverige vs. Danmark i fotboll. Visserligen ær det en træningsmatch, men jag kommer ta den på fullaste allvar :) Flætor med rosetter och blågula klæder, heja Sverige! Eleonor vet jag att jag har med mig, nu gæller det bara att øvertyga de andra svenskarna. Lasse brukar vara på allt, jag kan fråga honom først. Nej, nu kallar kapitel 3 på mig, bæst att jag återvænder till det. Kapitlet handlar om energi, så har jag tur kanske jag får lite av att læsa om det. Vi får se. Trevlig kvæll allesammans!

/Lina

Kommentarer

Postat av: Lasse

Publicerad 2011-11-08 20:34:24

Hahah ja, jag är på.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela