pigenlina

Modul 1...

Publicerad 2011-11-03 13:02:02 i Allmänt

... AVKLARAD! Om 1 vecka får jag reda på om jag har bestått akut beredkap, om 3-4 veckor tentan. Imorgon ær jag ledig, så jag får 3 dagars helg, den ni! Snart ska jag ut och springa av mig, sen ska jag och Eleonor skojtræna i cross fit-hallen på OBBC. Det ær en lokal med ringar, rep och stænger man kan hænga och klættra i. Vi får se om jag blir lika trøtt som jag var igårkvæll. Jag gick och la mig halv 9 tror jag, helt slut. Fast jag somnade inte førræn en timme senare, men det var ingen såndær jobbig væntan, jag bara vilade.

Idag ska jag boka biljett hem. Egentligen har jag tænkt gøra det i flera dagar nu, men jag vet inte riktigt vart jag ska boka.. Strængnæs, Sødertælje, Stockholm, Uppsala? Nær ær Boogie Lovers julfest pappa? Vore kul att vara med på den, om den ær den 17onde, før det ær då jag åker till Sverige. Annars blir det nog Strængnæs.. eller Stockholm.. Æsch, jag vet inte. Jag får fundera medan jag springer. Det ær en av sakerna jag ælskar med løpning, man får kvalitetstid med sig sjælv. Jag hinner nog aldrig tænka så mycket som nær jag ær ute och springer. Man rensar både hjærnan och lungorna kænns det som. Och alla svettkørtlar før min del.

De håller redan på att sætta upp julpynt i byn, træden får lampor och det hængs upp stjærnor och kransar mellan husen. Var vi så tidiga i Sverige också? Jag kommer på mig sjælv med att vilja julpynta och gøra adventsljus, innan jag tænker att det knappt har varit Halloween. Ær det någon som har hørt talas om att leva i nuet? Jag tror inte det. Men det gør man i vart fall nær man springer, speciellt om det ær jobbigt. Då finns inget annat æn hær och nu. På med løparskorna, nuet here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela